torsdag 23. august 2012























































































































































































































































1. masse digg som blandes....
2. .... og blir til deig, som igjen blir til....
3.  ... knakende gode (og sunne) rundstykker.
4. strålende vær skiftet til øs pøs regn i løpet av få minutter.
5. yndlingsveien på tur!
6. ny jakke fra gutteavdelingen på HM (ELSKER fargen).
7. obligatorisk hopping i vannpytt (Mie hopper mest altså).
8. Plutselig kom sola...
9. .. og jakken måtte av!
10. Mie "tegner"...
11. ... mens mamsen har begynt å lage bursdagspynt.
12. ser rimlig stusselig ut nå.
13. men tror det kommer til å bli fint når det er ferdig.
14. denne måtte bare knipses der den hang og var søt.
Ha en fin kveld!

6 kommentarer:

  1. Hei:-) Så morsom og fin blogg jeg fant!
    masse flotte bilder - jeg fikk lyst på rundstykker og jeg gleder meg til å se ferdig bursdagspynt!
    Har lagt meg til som følger her hos deg og gleder meg til lese flere morsomme innlegg og nyte de fine bildene dine !!
    god torsdag ! klem

    SvarSlett
  2. Hei på deg - så utrolig hyggelig!
    Velkommen skal du være :D
    Nybakte rundstykker er det beste!
    Denne deigen er helt genial, fordi man baker ikke ut med en gang.
    Deigen står kaldt, slik at man kan steke 1 og 1 (eller flere) når som helst.
    På den måten får man ferske rundstykker hele tiden!!
    Ha en super dag :D

    Klem K.

    SvarSlett
  3. Hei på deg!
    Så helidig jeg er som fant deg via en annen blogg:)
    Herlige bilder du byr på. LIker stilen hos deg altså, ser vi liker mye av de samme tingene/ fargene:)
    Legger meg til som følger og lar meg inspirere videre hos deg:)
    Fin helg ønsker jeg deg!
    Klem Monica.

    SvarSlett
  4. Hi Kristin,

    So happy I found your blog. Your photos are beautiful!

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank u! :D
      Looking forward to visiting ur blog again.
      Have a super weekend!

      Slett
  5. Det er så godt her inne hos deg Kristin.
    Det er søndag og stille i huset, ruslar rund i kjole og kjenner at du inspirerar meg,
    bild bilda, med fargar.

    Smil herifrå

    SvarSlett