lørdag 15. september 2012











































































































































Rart hvordan det er med disse helgene,
man har tusen planer, men ingen blir fullført.
Å da tenker jeg spesielt på formingsoppgaven min,
som må gjøres og leveres i løpet av noen dager.
Høstens første forkjølelse har banket på døren,
liker å skylde på den.
Jeg mener, man må jo ikke overanstrenge seg når man begynner å bli syk!
Ha en strålende lørdag (snart søndag).

5 kommentarer:

  1. Kjenner til disse helgene jeg også. Så gøy med formingssoppgave da, jeg synes det ser ut som du er skikkelig godt igang jeg! Masse lykke til :-) Nydelige bilder! Ha en fin og produktiv søndag. Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er veldig spennende. Det er teoridelen som er litt vanskelig å summe seg til å sette seg ned med. Men må man så man :D Ønsker deg en strålende søndag! Klem K.

      Slett
  2. Du tar så flotte bilder!! LIIIKER!:)
    Finfin søndag til deg:)
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. LIIIKER at du syntes det :D
      Sånne fine kommentarer setter man utrolig pris på.
      Ønsker deg en toppers søndag.

      Klem K.

      Slett
  3. Such gorgeous pictures - I love the cloud shadow. So simple yet ever so beautiful.

    Nina x

    SvarSlett