søndag 30. september 2012

























































































































































































































































































































































Vi er hjemme fra en fantastisk ferie til min families hus i Spania.
Bading, soling, sightseeing, vin og god mat - med andre ord, vi har kost oss nesten ihjel.
På toppen av det hele overrasket min søster og kjæreste gjennom 18 år oss med et uforglemmelig bryllup i sjømannskirken i Torrevieja.
Jeg har tatt tusenvis av bilder, så dere får holde ut litt feriebilder fremover.

6 kommentarer:

  1. Så deilig det høres ut! Nydelige bilder også :-) Godt å få ladet batterier. Vi har hatt nydelig høstvær i helgen, det gjør jaggu godt det også! klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er deilig å ha fått ladet opp batteriene, og ikke minst påfyll av D-vitamin lageret;) Men det er også deilig å være hjemme igjen, til dette nydelige høstværet!! Er utrolig takknemlig for de årstidene vi har.
      Ha en strålende uke.

      Kristin

      Slett
  2. Ser helt herlig ut! Og så moro med supprise-bryllup.

    Vi reiser til Spania i slutten av oktober. Gleder meg masse til litt ferie.

    Klem Kirsti

    SvarSlett
  3. Fine bilder vennen, skjønner at dere har kost dere <3 Gleder meg til å se flere! Stor klem til dere fra oss

    SvarSlett
  4. Fine bilder vennen, skjønner at dere har kost dere <3 Gleder meg til å se flere! Stor klem til dere fra oss

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, fine du:) Gleder meg til vi ses snart - kanskje allerede neste helg;D Enten om meg og Mie kommer til Oslo, eller om dere kommer hit.
      Vi ringes.
      Ha en super dag!

      Klem

      Slett