fredag 16. november 2012



























































































































































































































Tur i skogen for å finne pinner som skal brukes til å lage sjarmerende og skakke stjerner,
som skal henge over spisebordet julen gjennom.
Tidkrevende arbeid, så planen om å lage MANGE tror jeg går i vasken.
Hjelp hvor tiden flyr, jeg aner ikke hvordan jeg skal få tid til alt jeg har planlagt.
Eksamen og eksamensforberedelser tar mesteparten av tiden.
Her om dagen fikk jeg en hyggelig mail fra ei flott dame som ville lage et innlegg om bloggen min.
At noen fant bloggen min så inspirerende hadde jeg aldri trodd!
Thank you, Lisanne :)
Sjekk ut bloggen hennes, og innlegget her.
Ønsker alle en super helg.
Vi skal til Sørlandet og feire at bebi Emma skal døpes!

4 kommentarer:

  1. Vakkert som alltid - og veldig fortjent framsnakking på bloggen til Lisanne.
    Klem og god helg

    SvarSlett
  2. Nice Pictures Kristin,
    Have a very nice weekend with your family!
    Greets, Martine.

    SvarSlett
  3. så koslige ord og som vanlig flotte bilder.
    Du kan virklig fotografere. Nydlig lys i bildene dine.

    God helg til deg og dine.

    Henriette

    SvarSlett
    Svar
    1. Henriette, hvor har du blitt av?
      Skulle besøke bloggen din, men den er borte?
      Klem Kristin

      Slett