torsdag 17. januar 2013












































































































































Ååh, jeg klarer nesten ikke vente til våren og sommeren kommer!
Nyplukka blomster og en bekledning som ikke består av fem lag.
Slutt på snørrete neser og risikosporting på isbelagte gangfelt.
Til våren venter også en tur til Roma, kan nesten ikke vente!
Men, man får smøre seg med tålmodighet og gjøre det beste ut av vinteren.
På vei hjem fra skolen idag plukket jeg noen visne blomster jeg fant,
en mann kikket veldig rart på meg. Jeg kikket veldig rart tilbake!

7 kommentarer:

  1. Nydelige bilder - og siste halvdel av januar er tiden for brutte forsetter. Tviler på at du er alene om det ;)

    SvarSlett
  2. Fnis, fnis. Fint smutthull! Jeg har også planer om kutte ned på sukker. Men akk! Viljestyrken er tynnslitt...

    SvarSlett
  3. så koselig blogg du har!! legger meg til som følger... kjekt å se andre småbarnsmødre-blogger.. :) her har jeg ikke mindre enn 3 små... eldste er 4.. bizzi... :)

    Fint og luftig hjem du har.. :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  4. Så fine bilder! Mye stemning - det liker jeg!

    SvarSlett