mandag 24. juni 2013










































7 kommentarer:

  1. I just discover your blog. Love it!
    xxx

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank u so much :) Im glad u like it!
      Have a nice evening!

      Kristin

      Slett
  2. Looking lovely,as always!! Have you already moved?

    SvarSlett
  3. oppskrift på de rundtstykkene, please!
    (fant bloggen din gjennom astrid, og herlighet - her er jo bare nydelig)

    SvarSlett
    Svar
    1. Da har jeg lagd et innlegg til ære for deg :)

      Slett
  4. fant bloggen din hos hei astrid :-). så fine bilder! og nå vet jeg hva vi skal ha til middag i dag :-)

    SvarSlett
  5. Fine bilder som vanlig, du burde vurdere å jobbe som fotograf :-) likte spesielt godt bildet av treet og skyggaen på stranda! Kjekt å lese gjesteinnlegget ditt hos Hei Astrid og bli litt meir kjent med deg. Foreløpig har eg sjølv valgt å ikkje vise ansikt/navn til meg sjølv og sonene min. Men det er kjekt og personlig å lese om andre, så takk for at du delar :-)

    SvarSlett