tirsdag 16. juli 2013


















































































































































































































Vi begynner å kunne se gulvet.
Klær er kommet inn i klesskap og man kan finne det man leter etter.
Utrolig hvor mye man eier, som man ikke har bruk for.
Av og til vil jeg bare kvitte meg med alt, for å så bare omgi meg med det jeg virkelig har bruk for.
Dere får bære over med en del kjøkkenbilder fremover, jeg simpelthen elsker kjøkkenet mitt.
Nå bærer det til sørlandet.
Ha en strålende dag! 

9 kommentarer:

  1. Fine, fine bilder. Så stemningsfulle og levende.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!!
      Så hyggelig å høre :D
      Ha en strålende kveld!

      Slett
  2. Okay,I'm speechless. Your new home is absolutely gorgeous!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank u, Niina :D
      Im so happy to hear!
      Thank u for the lovely comment.
      Wish u a happy evening.

      Kristin

      Slett
  3. Eit vakkert hjem Kristin :)

    klem og god tur sørover

    Henriette

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Henriette!
      Savner deg og dine fine bilder.
      Var det slik du hadde fått deg blogg igjen?
      Ønsker deg en flott sommerdag.

      Klem Kristin

      Slett
  4. Takk for kommentar! Er veldig fornøyd. Tok jo for meg hele huset samtidig og det var MANGE valg. Hver soverom fikk sitt uttrykk og farge! Men du verden så fint dere har det. Lafta vegger. Lekkert. Og fikk oslolengsel av å se på bildene dine. For å bli kvitt mine overflødige ting har jeg åpnet gjenbruk og redesignbutikk! Joda. I Rosendal. Resigertsjappo på facebook! Helt sant! Ønsker deg og dine en superduperfin sommer!!

    SvarSlett
  5. Love your home.
    So inspiring!

    SvarSlett
  6. Så utrolig flott dere har fått det! Herlige bilder :-) Klem

    SvarSlett