søndag 12. januar 2014






























































































































Vi har hatt en slik helg vi liker veldig godt.
Ingen planer, lange morgninger, god mat og fin tid sammen.
Idag lagde vi fjellørret til middag, som Pål var så heldig å fange når han var på Hardangervidda i sommer. Selv jeg, som ikke er spesielt glad i fisk, syntes det var fantastisk.
Lenge leve tilbehør og god vin sier jeg bare ;)
En annen ting som er ganske fint, er at vi reiser til Svalbard til fredag.
Kommer til å bli utrolig spennende, og kanskje litt skummelt.
Tenk hvis vi treffer på en isbjørn (!)
Har du vært der? Gi oss gjerne noen tips.
Ellers ønsker jeg alle en fin uke.
Jeg starter min med en tur til svømmehallen (ett av flere nyttårsforsetter ).

3 kommentarer:

  1. Svalbard? Heldige dere! Har vært der en gang og ble totalt bergtatt. Virkelig eksotisk sted. Et lite blogginnlegg fra turen min her: http://hei-astrid.blogspot.no/2009/01/exotic-svalbard.html

    SvarSlett
    Svar
    1. Leste artikkelen din, takk :)
      Gleder oss, aner liksom ikke helt hva vi kan forvente,
      sånn bortsett fra at det kommer til å bli fint.

      Kristin

      Slett
  2. You have such a beautiful house. Light and simple, I love it.

    SvarSlett