tirsdag 15. april 2014

I min egen lille boble







































































































































































Som dere har merket er jeg overhodet ikke tilstedeværende, verken her eller i det "virkelige" liv.
Jeg holder på med hovedoppgaven min, og eksisterer kun i min egen lille boble, som jeg faktisk hater. Idag tar jeg meg påskeferie, i håp om at iver, motivasjon og lyst kommer snikende. Håper dere fortsetter og henge med. Jeg kommer sterkere tilbake.
God påske!

3 kommentarer:

  1. For et fint bilde, det siste i rekken.
    Vakkert lys og skygger fra hengedecoren din. Helt nydelig.

    Og en fin blogg, med nydelig rolige farger alla hvit, beige og brunt treverk.

    <3

    SvarSlett
  2. life is busy….hope you take more time to share your photography...

    SvarSlett
  3. Kjenner følelsen... (Ikke akkurat nå, men da jeg selv skrev masteren min.) Lykke til! Krysser fingrene for fine hverdagsøyeblikk innimellom skrivingen. Du er savnet i bloggverden!

    SvarSlett