søndag 15. juni 2014

Summer vacation












































































































































Jeg er tilbake!!
Torsdag hadde jeg min siste eksamen, og jeg er nå ferdig utdannet førskolelærer.
Det vil si at jeg har ferie fram til jeg får meg jobb!
Ubeskrivelig deilig å være ferdig, endelig kan jeg gjøre fine ting uten å ha den dårlige
"burde-ha-lest-samvittigheten" hengende over seg. Jeg er fri!!
Ønsker alle en fin ny uke!

5 kommentarer:

  1. Félicitations pour ton examen et bon repos!
    Marie-Christine

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder som alltid.
    Jeg virkelig liker de naturlige tonene, og det myke.

    Og gratulerer så masse med ferdig utdannelse.
    Kos deg med ferie.

    SvarSlett
  3. Herlig, herlig, herlig! Gratulerer så mye!
    Lykke til med jobbsøkingen.

    SvarSlett
  4. Takk takk dere :) Koser meg og nyter!

    SvarSlett
  5. Gratulerer. Kom inn på bloggen din via Steinsdotter. Må si du har noen nydelige bilder!!

    SvarSlett