søndag 22. februar 2015






































































































































































Helgen er straks over.
Vi har ryddet i kott og skap. Vi skal snart igang med totalrenovering
av hus, da er det greit å få sortert ut ting og tang som ikke er i bruk lenger. 
Jeg er veldig spent på prosessen vi skal igang med, jeg gleder meg, men gruer
meg til å bo i kaos. Håper dere vil følge oss på ferden. Ønsker alle en fin uke.

5 kommentarer:

  1. spennende tider! vi venter fortsatt på at vårt prosjekt skal dukke opp, gleder meg til å flytte med minst mulig denne gangen :)

    SvarSlett
  2. Likte så godt bildet av tulipanane! Lykke til med oppussinga! :-)

    SvarSlett
  3. Lykke til med oppussing/renovering! Har fulgt deg lenge og håper det kommer hyppigere oppdateringer fremover? Liker uansett bildene dine svært godt.

    Klem, S

    SvarSlett
  4. Å, så lyse og myke bilder du tar! Jeg ønsker dere lykke til med oppussingsprosessen!

    SvarSlett
  5. Jättefina bilder! Lycka till med renoveringen! Det är ju som du säger ett perfekt tillfälle att sortera ut lite. Det skulle jag också behöva göra här hemma.

    SvarSlett